Saturday 25 November 2017

Best 123 Forex Strategi


Forex trading strategi 4 (Simple 1-2-3 svinger) Skrevet av Edward Revy 28. februar 2007 - 15.30. Og her snakker vi igjen om strategien som motstod testen av tiden. Denne Forex trading metoden er basert på samme studie av definere støtte og motstand nivåer og handel på det faktum av deres brudd. Et handelsoppsett krever bare et åpent diagram og ingen restriksjoner for valuta - eller tidsbestemmelsesinnstillingene. Entry rules: Når prisen gjør det gjennom pivotlinjen - stiplede hvite linjen på figuren under (trukket med den siste prisstoppen) - og lukkes over (for uptrend) eller under (for downtrend) linjen buysell tilsvarende. Avgangsregler: ikke satt. Utgangen kan imidlertid bli funnet ved hjelp av Fibonacci-metoden, eller handelsmenn kan måle avstanden mellom punkt 2 og punkt 3 og projisere det på diagrammet for utgang. Tilgang: Som et ekstra verktøy kan handelsmenn bruke MACD (12, 26, 9). Reglene for oppføring vil da være neste - kan vi ta en SALG-rekkefølge: Når MACD-linjene krysser nedover, ser du etter 1-2-3 oppsett for å danne. Når prisen begynner å angripe pivotlinjen, kontrollerer du at MACD fortsatt er i SELG-modus (to linjer går ned). Når prisen lukkes under pivotlinjen, plasser Selg rekkefølge. Samme diagram: MACD (12, 26, 9) er lagt til. Forex Trading Strategy Nick8217s Forex Price Action Strategi Velkommen til den nyeste utgaven av Forex tradingstrategien. Min Forex trading strategi er basert helt på pris handling, ingen indikatorer, ingen forvirrende teknikker, bare ren pris. Jeg har utviklet, tilpasset og forbedret prisstrategien siden 2005. Denne handelsstrategien er ti år i å gjøre det har overlevd store endringer i markedsforhold, høy volatilitetsperioder, lave volatilitetsperioder og alt annet Forex-markedet har kastet på den. Og det er skjønnheten i å handle en prishandlingsstrategi8230 8230 Indikatorbaserte strategier er låst til markedsforholdene de ble opprettet for. Pris handling er flytende, det tilpasser seg lett til endrede forhold, til forskjellige par, til forskjellige tidsrammer og til og med til forskjellige forhandlere. Viktigst, prishandlingen lar deg holde din handel enkel. Holde din handel enkel Hovedprinsippet i min Forex trading strategi er å holde handelen enkel. Jeg er imot over kompliserende handel. Fordi jo enklere din strategi er, jo mer effektiv vil du være som handelsmann. Et av hovedmålene i min prishandlingsstrategi er å holde kartene mine rene. Det eneste jeg legger på diagrammene mine er støtte og motstandsområder. Jeg bruker disse støtte - og motstandsområdene i forbindelse med lysestakeanalyse for å handle Forex. Pakking av kartene mine med indikatorer vil gjøre det umulig for meg å lese prishandling. Trading uten indikatorer gjør min Forex trading strategi enkel, stressfri og svært effektiv. Hva ser et rent Forex-diagram ut som Here8217s et bilde av mitt EURUSD 4-timers diagram. Min rene og enkle Forex trading strategi Dette diagrammet er klart og lett å forstå, det er ingenting som distraherer deg fra leseprisen. Det er derfor jeg elsker Forex trading strategi. Noen handelsstrategier er et absolutt rot av indikatorer. Sjekk ut bildet nedenfor, noen mennesker handler faktisk slik. En rotete indikatorbasert Forex-strategi Hvorfor vil du like å handle som denne Indikatorer som kreves for denne handelsstrategien Så å handle med Forex Trading Strategy, bruker jeg ingen indikatorer. Jeg liker vanligvis ikke å bruke Forex-indikatorer, da jeg finner dataene verdiløs, da de lagrer nåværende pris. Hvis du vil være i øyeblikket og ta handler basert på what8217s skjer akkurat nå, må du basere handler på nåværende prishandling. Hvilke valutapar kan du handle suksessivt med Forex Price Action? My Forex Trading Strategy vil fungere på noe valutapar, som er gratis flytende og regelmessig handlet. Dette er fordi metoden min er basert på pris handling. Dette betyr at du kan bruke denne handelsstrategien til å bytte handel med noe valutapar du finner på Forex trading plattformen. Når det er sagt, foretrekker jeg personlig å konsentrere meg om noen få valutapar på en gang. Jeg synes det er for distraherende å prøve å holde styr på for mange par samtidig. Jeg handler hovedsakelig EURUSD, USDCAD og AUDUSD. Jeg handler generelt disse valutaparene som de er mest forutsigbare og deres bevegelse er jevnere. Du finner ikke tilfeldige hopp med mindre det har vært noen svært uventede nyheter, som er ganske sjeldne. Hvis du foretrekker å handle en bestemt Forex-økt, for eksempel London, New York og asiatisk økt, velger du de viktigste valutaparene som er aktive på disse tidspunktene. Price Action Trading fungerer bedre på lengre tidsrammer Siden dette Forex Trading System er basert på pris handling, kan du handle enhver tidsramme fra en time og over. Jeg konsentrerer meg hovedsakelig på en time, fire timer og daglige diagrammer. Disse er konsekvent de mest lønnsomme, da mønstrene er enklere å få øye på og føre til mer konsekvent fortjeneste. Typer av prisaksjonsanalyse Først og fremst bruker jeg to former for prisaksjonsanalyse: Støtte og motstandslinjer. Lysestake analyse. Slik skriver du inn handler ved hjelp av Forex Trading Strategy På grunn av den siste økonomiske usikkerheten og landene som mister sine kredittvurderinger osv., Handler valutaer som de normalt ville. Dette har ført til at jeg kun handler reverseringer. Jeg ser etter sterke reverseringsoppsett som dannes på toppen av mine Support and Resistance-områder. Når et mønster dannes, som indikerer en reversering, setter jeg opp en utløserpris og går inn i handelen. Jeg tar flere handler hver uke. Strategi for handelsstrategi og stopper mål: Mine mål er i gjennomsnitt 80 pips. Stopper: Mine stopp er i gjennomsnitt 40 pips. Disse målene og stoppene er forskjellige under ulike markedsforhold. Jeg tillater vanligvis prishandling for å bestemme målet mitt og stoppe. Dette betyr at jeg vil lese lysene og sette mitt stopp basert på nylige høyder og nedturer. Et vanlig sted for et stopp vil være over eller under den nyeste høy eller lav. Slik justerer du handelsstrategien rundt nyhetsutgivelser Jeg bruker Forex Calendar fra forexfactor til å holde oversikt over økonomiske data. Statistisk har jeg funnet ut at jeg ikke trenger å unngå å handle under pressemeldinger med stor innvirkning. Faktisk, ved å handle gjennom de fleste nyhetsmeldinger, vil jeg ende opp med å tjene mer profit8230 8230 Hvorfor betaler bankene og andre store handelsinstitusjoner millioner for analytikere og datafeedere som gjør at de kan gjøre utdannet gjetning om kommende økonomiske datafortelasjoner. Disse gjetningene er innregnet i pris før dataene utgis. Hvis en handel setter opp skjemaer før en stor økonomisk datautgivelse, kan det være et tegn på at store institusjoner er posisjoner selv for utgivelsen. Hvis prisaksjonen forteller deg at det er kort, er det vanligvis en grunn. De eneste nyhetene jeg unngår, er uforutsigbare nyheter eller svært høye konsekvenser, her er en rask liste: Taler fra sentralbankledere eller politikere. Renteanmeldinger eller noe som er direkte knyttet til renten. NFP-rapport, navnet endret for en stund siden til 8220Non-farm employment change8221 rapporten. Du bør også passe på viktige politiske møter som G7 og G8 toppmøtene. Det nylige G7-toppmøtet i juni 2015 førte til mange uforutsigbare trekk i euro. For det meste kan nyheter bli trygt ignorert. Det eneste jeg ikke gjør er å legge inn en handel som utløses av en pressemelding. Nyhetsbaserte trekk har en tendens til å spore raskt, så hvis jeg har en opptaksutløser, fjerner jeg den før en større nyhetsutgave. Som du kan se, er Forex Trading Strategien enkel og lar deg lage pips i alle markedsforhold, med nesten hvilken som helst Forex-valutapar. Hvordan bruke 123-strategien, tror jeg det vil fungere: Du ser ut som om du bare ser på for noe som vil fungere og begynne å få det til å fungere nå. Hvilken tidsramme ser du på Hvis du ser på høyere tidsrammer, vil jeg se på Jackos forex-hus av smertetråden, James 16-diagramtråden (jeg bruker bare pinstengene fra den, men det er et fantastisk system), og Trend Trading chart-tråden. Du kan finne dem ved å bruke søket. Hvis du er ute etter lavere tidsrammer: Du kan prøve systemet II, THV (veldig solidt system). Min personlige er Forex Force. Hvis du skal gjøre mindre tidsrammer, ta deg tid og bli kjent med 1 par, 1 tidsramme og 1 inngangs amp hvor du skal avslutte. Jeg vil også slå opp Ronald Rayguns myntflip for å jobbe med dine utganger, IMHO det er den viktigste handel. En kvinne kjørte meg for å drikke, og jeg glemte å takke henne: kult: Jeg bruker et 123-system som jeg har spist sammen. Jeg handler det lønnsomt. Jeg vil gi deg et kort blikk på det, og hvis du vil høre mer om det, er du velkommen til å gi meg beskjed. Jeg bruker den på 15 min tidsramme. Jeg bruker TD poeng for å gjøre opp 123-mønsteret. Jeg ser etter lange handler når markedet går kort og kort handler når markedet går opp. Jeg tar handelen 1 pip av highlow av 2. Jeg sporer stoppet da markedet beveger seg oppdatert. Gi meg beskjed hvis du er interessert i å høre mer om det. De fleste av Vic Sperandios ting er interessante, de fleste handelsfolk mislykkes i å forstå 123s skje ved store vendepunkter (for TF du handler). Jeg bruker et 123-system som jeg har spist sammen. Jeg handler det lønnsomt. Jeg vil gi deg et kort blikk på det, og hvis du vil høre mer om det, er du velkommen til å gi meg beskjed. Jeg bruker den på 15 min tidsramme. Jeg bruker TD poeng for å gjøre opp 123-mønsteret. Jeg ser etter lange handler når markedet går kort og kort handler når markedet går opp. Jeg tar handelen 1 pip av highlow av 2. Jeg sporer stoppet da markedet beveger seg oppdatert. Gi meg beskjed hvis du er interessert i å høre mer om det. Hei, hva mener du med TD poeng. er det en indi som markerer de 123 poeng jeg bruker et 123-system som jeg har spist sammen. Jeg handler det lønnsomt. Jeg vil gi deg et kort blikk på det, og hvis du vil høre mer om det, er du velkommen til å gi meg beskjed. Jeg bruker den på 15 min tidsramme. Jeg bruker TD poeng for å gjøre opp 123-mønsteret. Jeg ser etter lange handler når markedet går kort og kort handler når markedet går opp. Jeg tar handelen 1 pip av highlow av 2. Jeg sporer stoppet da markedet beveger seg oppdatert. Gi meg beskjed hvis du er interessert i å høre mer om det. Hei Golfer: Jeg lurte på om du bruker noen andre indikatorer, dvs. glidende gjennomsnitt, bare gå lang pris over, etc. eller bruk bare 1,2,3, sett opp som om. Jeg var på skype denne morgenen, savnet jeg deg eller fikk du ikke bare takk for svaret ditt og ha en flott helg. Jeg bruker et 123-system som jeg har spist sammen. Jeg handler det lønnsomt. Jeg vil gi deg et kort blikk på det, og hvis du vil høre mer om det, er du velkommen til å gi meg beskjed. Jeg bruker den på 15 min tidsramme. Jeg bruker TD poeng for å gjøre opp 123-mønsteret. Jeg ser etter lange handler når markedet går kort og kort handler når markedet går opp. Jeg tar handelen 1 pip av highlow av 2. Jeg sporer stoppet da markedet beveger seg oppdatert. Gi meg beskjed hvis du er interessert i å høre mer om det. Hei Golferguy: Ville du være snill nok til å forklare hva slags trailing stopp og utganger du bruker. Jeg har vært trading FEBs metode på 5 minutter, men det er litt for fort for meg, vil gjerne se på 15 minutters tidsramme. Takk.

No comments:

Post a Comment