Tuesday 24 October 2017

4 Timers Forex Trading System


Forex trading strategi 32-a (4 timer MA Trends) Skrevet av Bruker den 29. juni 2010 - 16:48. Sendt av Egudu Dette er Egudu, jeg vil gi dere et kult system og det er enkelt. Indikatorer: 5 SMA brukes til å lukke, 14 SMA brukes for å lukke og EMA på 144 og 169 brukes til å lukke. Tidsramme: bare 4 timer 144 og 169 gir retningen for trend, jeg mener når 144 over 169 er en opptrinn og hvis det er en downtrend under den. Du bruker 5sma til å gå inn i markedet i retning av trend mens du bruker 14sma til å gå inn mot trenden. I retning av trenden gitt av de to emaene, når et stearinlys lukkes under 5sma for en salg og over det for et kjøp, mens hvis mot trenden som gitt av ema, når et stearinlys lukkes under 14sma, skriver du inn en selge og over det for et kjøp. Stoploss er alltid høy av signallyset eller lavt. Nå er dette systemet ganske kult og fantastisk, forslag og spørsmål er velkomne. Takk. Jeg har vedlagt diagrammer for visuals: Vinneren: Månedens beste Forex Trading System Posted 4 år siden 12:01 6 August 2013 10 Kommentarer Etter en brutal ukes lang kamp mot én har en vinner oppstått. Damer, herrer, monstre og roboter, let8217s gir det opp for NickB, vinneren av July8217s Best Forex Trading System Hans handelssystem, 4H Scalping Method. er en oldie, men det er sikkert en godbit. Gjennom årene har den utviklet seg ganske godt i BabyPips samfunnet. Bruk av 4-timers tidsramme, 4H Scalping Metoden er det vi kaller et 8220naked8221 handelssystem som det ikke bruker en enkelt indikator. At8217 er rett, jordboere Du har ikke sett noen bevegelige gjennomsnitt og oscillatorer på NickB8217s diagrammer. Hans systembaser handler utelukkende på pris handling, avhengig av trendlinjer for inngangs - og utgangssignaler. Gjør det høres interessant for deg Så vil du kanskje lese mer om hans system i 4H Scalping Method-forumtråden Som vinner av July8217s konkurranse, vil NickB 4H Scalping Metoden motta følgende: En spot på Best Forex Trading System (BFTS ) Hall of Fame i forumet Et merke på forsiden av BabyPips som vises for hele august måned. På vegne av NickB8217 vil vi donere 50 til en av veldedighetene i BabyPips Golden List of Charities. Og til slutt vil jeg også mekanisere det og backtest systemet hans for å se hvordan det går mot Robopip Standard for Mechanical Systems. Men etter å ha lest gjennom systemets regler, fant jeg ut at dette er svært diskresjonært. Som sådan må I8217ll grundig lære systemet først og se om jeg faktisk kan mekanisere det. Hold deg oppdatert Med July8217s konkurranse over, er it8217s tid til å kunngjøre August8217s Beste Forex Trading System Contest åpne. Gå videre til forumene våre og send inn oppføringene for en sjanse til å vinne belønningene jeg nettopp har nevnt ovenfor for deg selv. Bare vær sikker på at du følger de offisielle regler og forskrifter for å være kvalifisert. Lykke til, humansDaily eller 4HR trading system (IM BACK) Ble med jul 2006 Status: Din vennlige Daily Pip Nipper. 399 Innlegg Det har vært en stund siden jeg postet her, du kan kanskje huske meg fra mitt gamle system Boomerang blant andre. Vel jeg har handlet et system som er mye stabilt, er fortsatt teknisk, og krever ikke timer på slutten av skjermtiden. Jeg skulle ønske jeg kunne komme opp med en fengende tittel denne gangen. men ærlig talt gjør det virkelig, men for enkelhets skyld vil jeg kalle det D4HR. som står for daglig eller 4 timers handelssystem (siden dette systemet kan handles på hver tidsramme avhengig av målene dine). Jeg planlegger å lage en detaljert forklaring på dette systemet selvfølgelig med diagrammer etc. Jeg vil starte denne tråden, men ved å spørre, trenger jeg frivillige til å hjelpe meg med å analysere ting slik at jeg kan fullføre systemet. De tingene jeg ville trenge analysert, er resultatene av forskjellige par (forskjellige tidsrammer), gjennomsnittlig stoppestørrelse (for den paretrammen) og andre ting (som jeg tenker på dem lol). Jeg vil begynne med å legge ut de grunnleggende reglene, og deretter vil jeg be om noen som ikke ville ha noe å følge tråden med meg. OK, mitt neste innlegg vil inneholde grunnleggende oppsett etc. Jeg antar gi meg et minutt for å få et godt detaljert innlegg. Åh jeg glemte å sprøyte opp posten. Dette systemet gjør mange pips, og fungerer veldig bra sammen med god MM. Du trenger ikke timer med skjermtid, handler er svært enkle å analysere, og mye støy kuttes ut (som forhindrer whiplash). Dette systemet handler med trenden, og kan til og med overleve sidelengs bevegelse. DENS LETTE FERIE PENGER, INGEN ARBEID INVOLVERER, SETT SETT PÅ HJEM OG BLI EN MILLIONÆR OVERNATTING. Ok, bare tuller om alle kapsene. men jeg følte at innlegget mitt ble litt kjedelig. Ingenting er vanskelig, noen ting tar bare mer tid og disiplin.

No comments:

Post a Comment